رژیم کاهش وزن اردیبهشت

رژیم کاهش وزن اردیبهشت

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

رژیم کاهش وزن اردیبهشت

نتیجه تصویری برای رژیم ماه تولد اردیبهشت

رژیم غذایی بر حسب ماه تولد: اردیبهشتی‌ها
ستاره‌ها و کواکب تأثیر خود را روی خلق و خوی، سلامت، روابط و کار ما می‌گذارند. امروز به شما می‌گوییم که ستارگان و ماه تولد روی اندام و وضعیت بدنی نیز تأثیر دارند.
برخی از متخصصانی که به طور جدی روی ستاره‌شناسی و طالع بینی مطالعه دارند اسراری را از نمادهای ماه‌های تولد و تأثیر آن‌ها روی خورد و خوراک و در نهایت اندام برملا کرده‌اند.

متولدین برج ثور - اردیبهشت
شما ذاتاً طرفدار لذت و زیبایی هستید و غذا خوردن را دوست دارید. حتی می‌توان گفت که شما زندگی می‌کنید تا هر نوع لذت روی زمینی را بچشید. شما فرد خوش خوراکی هستید و از هیچ موقعیتی برای لذت بردن چشم پوشی نمی‌کنید. نمی‌توان گفت که شما رابطه‌ی بدی با مواد غذایی دارید اما شما نمی‌دانید که کی باید دست از خوردن بکشید. شما به ندرت از یک وعده‌ی غذایی صرف نظر می‌کنید و به آرامی غذا می‌خورید.

مواد غذایی مفید برای شما
شما قبل از هر چیزی باید سیر شدن را یاد بگیرید. مواد غذایی مفید برای شما عبارتند از سبزیجاتی مانند لوبیا، کاهو، هویج و میوه هایی از هر نوع و غذاهای دریایی.

رژیم لاغری مناسب شما
بین متولید اردیبهشت و رژیم‌های لاغری هیچ رابطه‌ی دوستانه‌ای وجود ندارد. بله شما فرد خوش خوراکی هستید و قادر به رژیم گرفتن نیستید. اگرچه شما اراده‌ی شروع یک رژیم را دارید اما به همان سرعت آن را کنار خواهید گذاشت. برای لاغری مجبور هستید که از مصرف برخی مواد غذایی خودداری کرده و برخی دیگر را در الویت قرار دهید. از بین ورزش ها سراغ ژیمناستیک، شنا و ورزش های مقاومتی بروید چون کمک زیادی به تناسب اندام‌تان خواهد کرد.


بهترین روش لاغری را از ما بخواهید.

با چای و دمنوش‌های مدرن نیوشا
برای کاهش وزن شما، آب کردن چربی‌های دور شکم و پهلو و تناسب اندام برنامه خاصی دارم. بدون ورزش‌های سنگین، بدون رژیم غذایی اغلب سخت و بدون نتیجه. 
به هر روشی که راحت‌تر هستین با شماره زیر تماس بگیرید
09397602395

و یا کلمه " مشاوره " را به شماره بالا اسمس کنید تا سربع با شما تماس بگیرم.



بازدید : 485 | تاریخ : شنبه 20 شهريور 1395 ساعت : 20:56 |
برچسب ها : ,
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: